13 Ekim 2015 Salı

Mars ve Phobos Üzerine Önermeler



Kitabımı okuyanlar ya da seminerlerime katılanlar “Dünya’nın Gerçeği” hakkındaki önermelerimin tek tek gerçekleştiğini fark etmişlerdir. Bu gece önermelerimi bir adım sonraya taşımak istiyorum. Henüz konuşulmayan ama ilerleyen zamanlarda çok konuşulacak iddialarım olacak Mars ve asteroidi(uydusu) Phobos üzerine…

Yarım milyon yıl kadar önce uzay yolculuğu yapabilen birilerinin Güneş Sisteminin bu kısmını ziyaret edip kaldığını ve hem Dünya’da hem de Mars’ta ardında anıtlar bıraktığını önermekteydim. Buna dayanak olarak Dünya’daki kadim megalitik yapılar ile Mars’taki megalitik yapıların benzerliğini göstermekteydim. Sümer metinlerinde, kutsal metinlerde ve tüm kadim “mitolojiler” de mevcudiyetlerine dair kanıtlar olan tek varlıklar Nibiru’dan gelen anunnakilerdir. Onların neye benzediğini biliyoruz; bize benziyorlardı çünkü evrimimize müdahale ederek bizi kendilerine benzer hale getirmişlerdi. Şimdi önermelere geçelim:

1. İlk önermem Mars’taki heterojen hava… Bugünlerde Mars’taki akışkan su konuşulmaktadır ama sonraki zamanlarda Mars’ın heterojen havaya sahip olduğu şeklinde bir açıklama da duyacaksınız, şaşırmayın. Kısaca Mars’ta su olduğu gibi havanında (yer yer) olduğunu önermekteyim ancak bunu Dünya’daki gibi her yerde nefes alabileceğimiz şeklinde düşünmeyin. Belirli yerlerde belirli zamanlarda...

2. İkinci önermem Mars’ın şu anda Buz Devrini yaşadığı… Dünya’daki buzul çağlarının üç temel fenomenden kaynaklandığına inanılmaktadır. İlki yörüngenin biçimidir. Dünya yörüngesinin yüz bin yıllık dönemlerde daireselden eliptik bir hale doğru değiştiği sonucuna varılmıştır. İkincisi mevsimlerin oluşmasına neden olan 23,5 derecelik eğikliğin kırk bir bin yıllık sürelerde 21 ile 24 derece arasında değişmesidir. Üçüncüsü ise yaklaşık yirmi altı bir yıllık ekinoksların presesyon fenomenidir.

Mars gezegeni de bu üç döngüye tabidir. Sadece Güneş çevresindeki daha büyük yörüngesi ve daha büyük olan eğim farkı daha şiddetli iklimsel değişikliklere sebep olmaktadır. Bu döngünün Mars’ta elli bin yıl kadar sürdüğüne inanılmaktadır. Bir sonraki Mars ılıman dönemi geldiğinde, gezegen kelimenin tam anlamıyla akan sularla dolacak, mevsimleri bu kadar şiddetli olmayacak, atmosferi ise bu kadar yaban olmayacaktır.

3. Mars’ta eski çağlarda bir uzay üssü bulunmaktaydı. Bundan daha önemlisi ise bu uzay üssünün bugünlerde tekrar aktif olduğuna inanmamıza yetecek kadar kanıtın bulunması.

4. Mars’ı bugünlerde herkes konuşuyor ancak yakında herkes Mars’ın asteroidi yani uydusu(bana göre yapay uydu) PHOBOS konuşulacak. Çünkü Mars terk edilmiş bir üs olabilir ve bugünlerde yeniden aktif hale getiriliyor olabilir. Ancak sadece üs… Phobos ise bir yaşam alanı… Yani oradalar… Daha detaylı bilgi almak isteyenlere kendi hazırlamış olduğum ve kanıtlarla süslediğim Phobos Vakası adlı videoyu izlemelerini öneririm. 03.10.2015 Göktürk Ramu







4 yorum:

  1. Göktürk bey facebook taki hesabım ele geçirilmiş hesabı dondurdum uyarınız için teşekkürler

    YanıtlaSil
  2. Göktürk bey istinye parkta ki dr de yeni kitabınız yok dağıtım olmadımı

    YanıtlaSil
  3. Marsta geçmişte yaşam olduğunu, orda bir nükleer diyebileceğimiz türde bir felaketle yaşamın son bulduğunu, ama kurtulanların, yer altına çekilip orda bir uygarlık kurduklarını, bunun biz ölmeden ortaya çıkacağını defalarca yazmıştım bende..Siz bu yaşamın benden farklı olarak uyduda devam ettiğini söylüyorsunuzki, buda mümkündür, karşı çıkmam..

    YanıtlaSil
  4. İlgiyle takip ediyorum, paylaşımlar için teşekkürler..

    YanıtlaSil