21 Ekim 2017 Cumartesi

Gök Türk Eğitimleri Başlıyor: 19 Kasım İzmir, 26 Kasım Antalya, 3 Aralık Ankara'dayız



Üçüncü kitap için geciktirdiğim "Anunnakiler ve Kova Çağı" eğitimleri sonunda başlıyor. 19 Kasım İzmir'de, 26 Kasım Antalya'da ve 3 Aralık'ta Ankara'dayız.

İlk eğitim konuları:

- Anunnakiler Dönüyor mu Yoksa Hiç Gitmediler mi?
- Anunnakilerin Dünya Yönetim Sistemi
- Kova Çağının Dünya Yönetim Kadrosu
- 7’ler 12’ler 40’lar ve 50 ‘ler meclisi
- Uyanışın Genetik Şifreleri
- Kova Çağında Dünya Bekleyen ''Bir'' leşme ve Bunda ''Uyanan''ların Rolü
- İndigo - Kristal ve Bilge Çoçuklar Geleceğe Nasıl Hazırlanmalı
- Enok’un kitabının 21. Yüzyıl için Çözümlemesi ve Uyananları Bekleyenler


Geçen seneden farklı olarak bu yıl eğitimci yönüm ile anunnakileri birleştirerek "Çağımızın bilge çocuklarına en iyi nasıl yardımcı olabiliriz?" konusunu inceledim. Bu ilk eğitimde geleceği kuracak nesil için bizlere düşen görevleri ve onları nasıl yönlendirmemiz gerektiğini konuşacağız. Yine önümüzdeki 43 yılı ve gidişatı geçmişin ışığında inceleyeceğiz. Son olarak ta anunnakilerin aslında hep burada olduklarını kanıtlarıyla ortaya koyacağız.

Bu eğitimlerde bulunmak istiyorsanız şimdiden yerinizi ayırtın:

19 Kasım İzmir Yaratıcı Dokunuş için 05327875829 Levent Sakız

26 Kasım Antalya İnnema için 05327324581 Dilek Bayezid

3 Aralık Ankara Kuantum Atölye için 03124266700 Nilay Geçioğlu

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder