20 Ağustos 2019 Salı

Göktürk Ramu Eylül Ayı Online Eğitim Kayıtları Başladı.



Eylül ayı boyunca iki adet eğitim yapılacaktır.
Pazartesi akşamları "Hızlandırılmış Anunnakiler Eğitimi" verilirken;
Cuma akşamları "Kadimlerden Günümüze Sayılar, Semboller, Gen ve Kan Eğitimi" verilecektir. Dileyenler tek bir eğitime, dileyenler iki eğitime birden katılabileceklerdir.


Toplam 4 haftalık olarak planlanan bu eğitimler yaklaşık 16 saat sürecektir. Dersler bilgisayardan, tabletten ve telefondan internetin olduğu her yerde Perculus Sistemi üzerinden şifre ile canlı olarak izlenebilecektir. Dersi kaçıranlar tekrar yayınını ders bitiminden itibaren kolaylıkla izleyebilecektir.


1. EĞİTİM
Göktürk Ramu Hızlandırılmış Anunnakiler Eğitim Pazartesi Konuları
(9-16-23-30 Eylül 21.00-01.00 16 Saatlik Eğitim)
“Anunnakiler ve Gizlenen Tarihimiz”


- Kadim Atalar Anunnakiler Neden Çok Önemli?
- Anunnakiler Dönüyor mu Yoksa Hiç Gitmediler mi?
- Alternatif Dünya Tarihçesi M.Ö. 443000 - M.S. 2023
- Astronominin ve Astrolojinin Başlangıcı
- Büyük Tufan (Buzul Çağının Bitişi)
- Büyük Tufan Sonrası Suların Geri Çekilişiyle Tepelik Yerlerde Tarımın Başlaması
- Göbeklitepe gibi Evcilleştirme Laboratuvarlarının Kurulması
- Giza Piramitlerinin ve Sina Uzay Limanının Yapılması
- Klan Savaşlarından İlluminati’ye Taşınan Sembolleri
- İnsanlara Medeniyet Bahşedilmesi (Sümer-Mısır-İndus)
- Güneş Sisteminin 25920 Yıllık Yörüngesi ve Zodyak’ın Anunnakiler için Önemi
- Sümerleri Yok Eden Nükleer Bomba
- Koç Çağı ve Balık Çağında Dünya’daki Gelişmeler
- Kova Çağının Başlangıcı için Yapılan 500 Yıllık Hazırlık
- 21. Yüzyıl da Günümüz Siyaseti ve Anunnakiler
- Son 70 Yıllık İsrail ve Mezopotamya Projesinin Amacı
- BOP ve Ilımlı İslam Projeleri
- 1989’dan Sonra Kova Çağına Uyumlanma Sürecimiz Neden Hızlandı?
- M.S.2060-Kova Çağında Bizleri Nasıl Bir Gelecek Bekliyor?
- Kova Çağında Anadolu ve Mezopotamya Neden Çok Önemli?
- Anunnakiler Şu An Neredeler?
- Anunnakilerle İklim Değişikliklerinin Bağlantısı Var mı?
-Kayalar ve Toprak Altında Bırakılmış Piramitler, Çöller Altındaki Anunnaki Yapıları, Türkiye’deki Piramitler
- Dünya’nın Politik, Ekonomik ve Enerji Sistemini Anunnakilerin Kurduğu Bir Yapay Zeka Sistemi mi Yönetiyor?
- Anunnakilerin Dünya Yönetim Sistemi – Kova Çağının Dünya Yönetim Kadrosu
- Dünya Yönetimi 7’ler 12’ler 40’lar ve 50’ler Meclisi


2. EĞİTİM
Göktürk Ramu Sayılar, Semboller, Gen, Kan Cuma Konuları
(6-13-20-27 Eylül 21.00-01.00 16 Saatlik Eğitim)
"Kadimlerden Günümüze Sayılar, Semboller, Gen ve Kan Eğitimi"


- Gen 1 Darwinden Öjeniye
- Gen 2 Sinek Odasından Aptal Moleküle
- Gen 3 Dört Erkek Bir Kadın ve DNA
- Gen 4 Üç Boyutlu DNA
- Gen 5 İnsan Genom Projesi
- Gen 6 Epigenetik ve Ölümsüzlük
- Gen 7 Genetik ve İnsan Klonlama
- Kan 1 Anunnaki Irklarının Günümüze Yansıması; Kan Grupları
- Kan 2 RH Negatif Kan ve İgigiler (Düşmüş Melekler)
- Kan 3 Mavi Kanlılar
- Homosapiens’in Ortaya Çıkışındaki Anunnaki Faktörü
- Kadim Bilgilerde Homosapiense Yapılan Genetik Müdahaleler
- Anunnakilerin İnsana Hediyesi; 23. Kromozom (X-Y)
- Binary Code ile DNA Benzerliği
- Frekanslar ve Titreşim
- Pisagor ve Sayılar
- Anunnakiler ve Sayılar
- Anunnaki Sayı, Yetki Frekans Sistemi
- Mucize Sayılar
- Sayıların Sembollerle Bağlantısı
- Enuma Eliş ve Necronomicon'da Marduk'un 50 İsmi ve Sembolü
- Kabala Sistemi
- Esmaül Hüsna Sistemi
- Kişilere rüya ya da görümlerle verilen Şekil ve Semboller
- Sembollerin Dili
- Anunnakiler ve Sembolleri


Eğitimler sonunda katılım belgesi verilecektir. Kayıt ve bilgi için Göktürk Ramu

1 yorum: