8 Nisan 2023 Cumartesi

Boyutlar Eğitimi




Boyutlararası Bilimsel Bir Eğitim

İNSAN VE EVRENİN SINIRLARINA YOLCULUK

Boyutlar, Paralel Evrenler, Uzay-Zaman, Dünyadışı Müdahaleler...
⬇️
Göktürk Ramu ve
Prof. Dr. Gökçen Yuvalı ile
Fizik, Kimya, Biyoloji, Astrofizik, Metafizik ışığında zihnimizin sınırları zorluyoruz.


⚫️Kuantum evreninde imkansız yoktur, yeterki bunu bilelim...🔴

Temelde #onuncuboyut kitabının içeriğinden oluşturulan bu eğitim;

🔴Destekleyici tıp, enerji ve şifa çalışmalarının bilimsel altyapısını sunmayı ve

🔴Herşeyin mümkün olduğu kuantum evrenine boyutlararası bir kapı açarken aynı zamanda insan zihnindeki sınırları da kaldırmayı hedeflemektedir.

⚫️🔴
1. Ders
Göktürk Ramu
On Boyutlu Evren ve Boyutlar
Işık, Işık Hızı ve Ötesi
Kuantum Dolanıklığı ve Ruh Eşi
Beşinci Boyutun Yansıması; Orblar
Karanlık Madde ve Karanlık Enerji
Kozmik Mikrodalga Arka Alan Işınımı

⚫️🔴
2. Ders
Prof. Dr. Gökçen Yuvalı
Makrokosmosa Yolculuk; Einstein ve Görelilik
Kuvvetler
Evrenin Anahtarı; Karadelikler
Sicim Teorisi
M Teorisi
Holografik Evren Modeli

⚫️🔴
3. Ders
Prof. Dr. Gökçen Yuvalı
Mikrokosmosa Yolculuk; Kuantum Fiziği
Paralel/Ayna Evrenler
Gendeki Sırlar
Genetik, Epigenetik ve Ölümsüzlük
Ölüm ve Ötesi(Fizik bilimine göre)

⚫️🔴
4. Ders
Göktürk Ramu
İnsanın Sınırlarına Yolculuk
Ölüm ve Enerjinin Korunumu Yasası
Rüyalar, Astral Seyahat ve Kuantum Ziyaretler
Dünyadışı Müdahaleler ve Tohumlamalar
Reenkarnasyon Enerjisi
Dejavu ve Genetik Hafıza

Kayıt-Bilgi: Göktürk Ramu
@gokcen_phd


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder