3 Mart 2016 Perşembe

Son Çağrı - Anunnakilerle Temas Kitabı İçin Değerlendirme - Tülay Saylık Çekal



Son Çağrı – Anunnakilerle Temas kitabımın ardından..

Sevgili Gök Türk kardeşim, seni tanıdığım yıllarda kalabalıklar içinde kendi girdabımda dönüp duruyordum ve üstelik bunun farkında bile değildim. Bazen birinin küçük bir dokunuşu girdaptan çıkış için sebep olur, sonra her şey kendi hızında kendi yolunda kendi sakinliğinde akmaya başlar. Benim içinde sen sebep olmuştun. Sonrasında çok fazla okudum ve araştırdım. Hatta bazen kitabının kahramanları gibi her duyduğum kelimeyi internet üzerinden saatlerce araştırdığımı hatırlıyorum. 

Tüm bunlar kendi adıma bir aydınlanma uyumlanma süreciydi diyebilirim. Değişen ilgi alanım yeni farkındalıklar oluşturdu, üstelik hiç de yalnız olmadığımı gördüm bir çok güzel insanla tanıştım sayende. 

Birleştirici aydınlık karakterin, samimi dostluğun, kibirsiz bilgi birikimin, paylaşmayı seven yüreğin ve dürüst, mütevazi, güvenilir insanlığın ile benim için çok değerlisin, öncelikle seni tanımış olmak benim için en değerli kazanım sevgili Gök Türk kardeşim.. Sonra iki kitabına sahip oldum.. Amon Ra kitabın elime geçtiğinde Önsöz sanki bana hitap ediyor gibiydi, kitap harikaydı. Ardından seminerlerin müthiş bilgi yüklüydü, uzayla yeniden tanıştım adeta. Verdiğin bilgilerin hiç biri masal değil hepsi araştırılmış kaynağı belli kayıtlı bilgilerdi, tek tek araştırılarak okuyucu tarafından da bulunabilirdi. Araştırmaların o kadar iyi incelemeler yapılmış ve bilgiler bir araya getirilmişti ki halk olarak ben arkeoloji, mitoloji ve uzay biliminin harmanlanarak halk dilinde bana sunulduğuna tanıklık ettim. Asla sıkıcı olmayan merak uyandırıcı bir akışla, bir belgesel gibi bilgi içeren serüven dolu bir romandı okuduğum.

Ayrıca bunca senedir seni takip eden biri olarak senden edindiğim tüm bu bilgileri, öğrendiklerimi çevremdeki insanlara aktarabilmek anlatabilmek paylaşmak istiyordum ama ben ne bilim adamıydım ne edebiyatçıydım ne de öğretmendim; bu yüzden de algıladığım gibi aktarabilmem mümkün olmadı. Son Çağrı kitabın sevgili Gök Türk kardeşim, işte tam da bu ihtiyacıma cevap olmuş, müthiş akıcı giden bu kitap tüm o bilgileri içinde barındırıyor ve müthiş bir kurguyla günümüz içerisindeki konusuyla okuyucuyu bilgilendiriyor.Mutlaka herkesin okuması gereken bir kitap olmuş.

İlginç bir tesadüf olarak, Deniz’in Çanakkale Truva, Assos gezisini okuduğum bölümlerde tam da o bölgedeydim, kitaptaki o havayı aynen soludum ve hatta o antik taşlara, üzerinde bir şey görür müyüm acaba diye, bakış attım. Aslında sık sık oralara gitmeme rağmen hiç böyle bakmamıştım kalıntılara ve artık hiç bir şey eskisi gibi değildi benim için.

Kitabın bana sorarsan, hazır olan, yolu sevgiden geçen herkes için bir uyanış kitabı olacaktır, aynen kitapta söylediğin gibi “Gerçekleri ve olacakları, ancak bütünsel ve özgür düşünce ile bakanlar görebilir.” 

Bu kadar özgürlük kelimesinin uçuştuğu günümüzde, insanların özgür iradeleri ile seçebileceği doğrular, en kirlilikten arındırılmış haliyle sunulmuş Son Çağrı kitabında Gök Türk kardeşim, seni kutluyorum, kitabının, zamanı gelenler için, insanlık medeniyetinin ilerlemesinde belki insanlar için küçük ama insanlık için dev bir adım olması yönünde aydınlatıcı katkı sağlamasını, çok çok kitlelere ulaşmasını diliyorum. Ve yine söylemeden edemeyeceğim, bir gün bu konuların anlatıldığı bir film yada bir dizi izleyeceğiz mutlaka, diliyorum ki orada senarist olarak senin adın, senin kitabın yazıyor olur, bunu hak ettiğini düşünüyorum.. 

Yolun açık olsun Son Çağrı Anunnakilerle Temas..

Tülay Saylık Çekal 02.03.2016 - 05.02


1 yorum:

  1. Sevgili Tülay Saylık Çekal, yazınız o kadar güzelki tamamiyle duygularıma tercüman olmuşsunuz sanki. Bende sizin gibi hayatın karmaşasında yaşadığımın bile farkına varmadan ömrümü tüketiyordum. Ta ki sosyal medyada bazı gruplarda ilgimi çeken ve sorguladığım konuların cevabını veren yazıları okuyuncaya kadar. Bu yazılanlar , araştırmalarım zincirleme çok değerli kişilerle iletişim kurmamı ve takip etmemi sağladı. Bu kişilerden biriside sevgili Göktürk Ramu idi ve artık O'nun değerli bilgilerini takip ediyorum. Gerçeği ve sorularımın cevaplarını öğreniyorum, aydınlanıyorum ve çevremede anlayabilecekleri şekilde anlatmaya çalışıyorum. hiç birşeyin tesadüf olmadığına artık inanıyorum. Sizin yazınız vesilesiyle bende kendimi ifade etmeye çalıştım. Teşekkürler, teşekkürler Göktürk Ramu...

    YanıtlaSil