29 Temmuz 2021 Perşembe

27-28-29 Ağustos 2021 Göktürk Ramu ve Ateş Şaman ile Göbeklitepe, Nemrut, Harran ve Soğmatar

Göbeklitepe-Nemrut gezisiyle birlikte bu gezinin Soğmatar bölümünde;

gündüz Ay, Güneş, Merkür, Venüs, Mars, Jüpiter ve Satürn tapınaklarını gezdik;

gece ise gökyüzü gözlemi yaptık.

GÖBEKLİTEPENEMRUTSOĞMATAR

27-28-29 Ağustos 2021
Göktürk Ramu anlatımları,
Ateş Şaman çalışmaları ve
Via Maris Turizm kalitesiyle
Göbeklitepe, Nemrut ve Soğmatar

27 Ağustos Cuma; Havaalanında buluştuktan sonra ilk durağımız Göbeklitepe, ardından Balıklıgöl ve Urfa Müze’sini gezip dinlenmek için otelimize yerleştik. Akşam yemeği ve konaklama otelimiz ALAHAN OTEL'deydi.

28 Ağustos Cumartesi; Sabaha karşı yola çıkıp Nemrut’ta gün doğumunu deneyimledikten sonra otelimize döndük. Öğle yemeğinin ardından Soğmatar köyüne geçip gece yarısına kadar buradaki astrolojik tapınaklarda vakit geçirdik. Ardından konaklama için geç saatte otelimize döndük.

29 Ağustos Pazar: Sabah kahvaltısının ardından Harran Sin Tapınağı'na geçtik, daha sonra dönüş için havaalanına hareket ettik.