31 Ocak 2022 Pazartesi

9-10 Nisan Truva Assos Sarıkız Gezisi

Göktürk Ramu ve Zafer Algül ile Truva Assos Sarıkız Gezisi

08 Nisan Cuma gece yarısı İstanbul’dan hareket ederek; Bursa ve Balıkesir'e gelen misafirlerimizi de alıp, sabah Çanakkale’ye vardık.

09 Nisan Cumartesi;

Tahtakuşlar köyü İkizler Konukevi'ndeki kahvaltının ardından ilk durağımız Şaman Müzesi oldu. Sonrasında Kaz Dağları’nın tepesinde bulunan Sarıkız Zirvesi'ne hareket ettik ancak yoldaki çamur nedeniyle zirveye varamadık. Bunun yerine Kaz Dağları'nda biraz zaman geçirdikten sonra Zeus Altarı'na gittik.

Sonrasında otelimize yerleştik. Akşam yemeğinin ardından Ateş Şaman ateş etrafında sevgi ritüeli yaptırdı.

10 Nisan Pazar

Kahvaltının ardından Truva Antik kenti ve Truva Müzesi’ni gezdik. Burada Ateş Şaman ses ritüeli yaptırdı.

Ardından Atlantis’in liman girişi olduğu düşünülen Kesik bölgesini ziyaret ettik.

Kesik'teki Atlantis sembol ritüelinin ardından Behramkale Köyü’ne ve Athena Tapınağı’na gittik. Daha sonra  gezip İstanbul’a dönüş için yola çıkıyoruz.