17 Ocak 2016 Pazar

"Son Çağrı - Anunnakilerle Temas" Kitabımın Tanıtım Bülteni



20 Temmuz 1969’da Neil Armstrong adında bir ölümlünün, Apollo 11 aracıyla Ay’a ilk inişine şahit olduk. Günümüzde uzay yolculuklarını ve gezegenler arası temasları normal görüyoruz çünkü Armstrong’un telsizinden karşıdaki gök cismine yani Dünya’ya dönerek yaptığı ilk telsiz konuşmasını işittik:
“Houston! Burası Sükûnet Denizi. Kartal indi. Benim için küçük ancak insanlık için dev bir adım.”
Buradaki ‘Kartal’ sadece Ay modülünün kod adı değil aynı zamanda Apollo 11 uzay aracının takma adı ve üç astronotun kendilerine gururla yakıştırdıkları bir unvandı. Onlar aslında birer ‘Kartal Adam’dı.
Armstrong’un Ay’a indiği gibi, Enki adında liderle elli kişilik astronot grubu da günümüzden yaklaşık 445 bin yıl önce Dünya’ya inmişti. Dünya’ya ilk ayak basan kişi olan Enki denize indiği için mitolojide kendisine ‘Balık Adam’ olarak yer edinmişti. Kendi gezegenleri Nibiru’nun özelliğinden dolayı biyolojik saatlerinin farklı işlemesiyle bizlerden çok daha uzun süreler yaşayabilen bu tür; Muhafızlar, Gözcüler, Neteru, Nefilim,Tanrılar gibi çeşitli isimlerle anılsa da bizler Sümer’den öğrendiğimiz şekliyle “Anunnaki” terimini kullanmayı daha uygun buluyoruz.
Anunnakiler göklerdeki uçan araçlarıyla ve astronot kıyafetleriyle kadim çizimlerde hep “Kartal adamlar ya da kanatlı insanlar” olarak yer edinmişlerdir. Bizler bu uçan araçlara UFO diyor olabiliriz ama kadim halklar için bu araçlar tanrıların arabalarıydı.
Bu kitap çok tanrılı kadim uygarlıkların tanrıları olarak bilinen başta İnanna olmak üzere Dumuzi, Marduk, Ninurta gibi anunnakiler ile biz dünyalıların arasında kurulmuş ilişkileri ve bu ilişkilerin günümüzdeki yansımalarını okuyucuya sunmak için yazıldı.
Bu kitabı bitirdiğinizde anunnakiler ile insanlar arasındaki ilişkinin hala devam edip etmediğini sorgulayacaksınız.

Gök Türk


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder