2 Haziran 2022 Perşembe

Ateş Şaman çalışmaları,
Via Maris Turizm kalitesi ve
Etkinsel Organizasyon ortaklığıyla

28-29 Mayıs tarihlerinde Hattuşaş-Hacıbektaş Turu düzenledik.

27 Mayıs Cuma akşamı otobüs ile İstanbul’dan Ankara’ya doğru yola çıktık.

1.Gün 28 Mayıs Cumartesi
Sabah 06:00 civarı Ankara’dan katılımcıları alarak Çorum’a hareket ettik ve Saat 09:00 civarı Hattuşaş’a vardık. İlk olarak Boğazkale Müzesi’ni ziyaret edip ardından bin tanrılı medeniyet olarak bilinen Hititler’in kutsal tapınma alanı olan Hitit Yazılıkayası'na gittik. Burada Ateş Şaman ataları onurlandırma enerji çalışması yaptı.

Anadolu’nun ilk büyük krallığı ve ilk büyük medeniyeti olan Hititlerin başkenti Hattuşaş‘ı ziyaret ettik.

Sonrasında öğle yemeğimizi alarak Kırşehir'e doğru yola çıktık. Akşam yemeği ve konaklama için bir termal otel olan Grand Terme'ye yerleştik.

2.Gün 29 Mayıs Pazar
Sabah kahvaltının ardından ilk durağımız Cacabey medresesi oldu. Ardından Hacıbektaş Müzesi’ni, Kadıncık Ana'yı ve Üçler Cem Evi'ni ziyaret ettik.

Öğle yemeğinin ardından Japon bahçesine sahip Kaman Müzesi’ni gezip Ankara ve İstanbul’a dönüş için yola çıktık.