2 Haziran 2022 Perşembe

21-22 Mayıs 2022 Göbeklitepe-Nemrut Turu

Kadim topraklara turlarımız devam ediyor.

Göktürk Ramu anlatımları,
Ateş Şaman çalışmaları,
Via Maris Turizm kalitesiyle
21-22 Mayıs tarihlerinde Göbeklitepe-Nemrut Turu düzenledik.

21 Mayıs Cumartesi sabahı Şanlıurfa Havalimanından turumuz başladı. İlk olarak Şanlıurfa Müzesi'ni ziyaret ettik. Ardından dünya tarihini değiştiren Göbeklitepe'ye ulaştık.

Göbeklitepe ziyaretimizin ardından öğle yemeğimizi Şanlıurfa'nın eşsiz lezzetlerini barındıran Taş Saray'dan aldık.

Öğleden sonra Nemrut'ta günbatımı için yola çıktık. Günbatımına Ateş Şaman'ın enerji çalışması eşlik etti. Sonrasında konaklama için Adıyaman Park Dedeman Oteline girişimizi yaptık.

Ertesi sabah aldığımız erken kahvaltının ardından Göbeklitepe'nin çağdaşı olan Karahantepe'ye doğru yola çıktık.

Karahantepe'deki güneş ritüelinin ardından gezegen tapınaklarını barındıran Soğmatar'a geçtik. Kutsal tepe ve Venüs Tapınağı buradaki  ziyaret yerlerimiz oldu.

Soğmatar'dan ayrıldıktan sonraki durağımız Harran oldu. Orada hem öğle yemeğini yedik hem de Sin Tapınağı'nı ziyaret ettik. Harran Kümbet evlerini de ziyaret ederek dönüş için havaalanına geldik.