3 Ekim 2021 Pazar

Bergama-Sardes-Kula-Uşak Turu 29-30-31 Ekim 2021

Ölümün giremediği şehre gidiyoruz!
Göktürk Ramu ve Senem’in Gezi Ajandası ile
Bergama-Sardes-Kula-Uşak Gezisi
29-30-31 Ekim 2021
↘️
1.Gün 29 Ekim 2021 Cuma
Gezimize antik çağın hastanesi olarak tanımlanan Bergama Asklepion ile başlıyoruz.
Ardından, Akropol ziyaretimiz başlıyor.MÖ 280 öncesine kadar fazla bilinmeyen Pergamon, bu tarihten sonra uygarlık ve kültür/sanat merkezi olarak ilgi çekiyor.
Daha sonra Kızıl Avlu ismiyle de bilinen Serapis’i gezip akşam yemeği ve konaklama için otelimize yerleşiyoruz.
↘️
2.Gün 30 Ekim  2021 Cumartesi
Sabah erken saatlerde alacağımız kahvaltının ardından ardından Lidya Devlet’nin Başkenti, ilk paranın basıldığı, ilk parfümün icat edildiği Karun'un şehri Sardes Antik Kenti’ni görmek üzere yola çıkıyoruz. Antik kentten geride kalan; Gymnasium, Hamam, Tiyatro, Artemis Tapınağı gibi yapıları ziyaret ediyoruz.
Ardından rotamızı Ege’nin Kapadokyası olarak bilinen Kuladokya’ya çevirerek, Kula Peribacalarına şahit oluyoruz. Sonrasında Kula şehir merkezine ulaşıyoruz. Kula’nın çarşısını, Tarihi Hamamı, Türk evini ve tarihi kula evlerini görüyoruz. Ulubey kanyonunun ardından otelimize dönüyoruz.
↘️
3.Gün 31 Ekim  2021  Pazar
Uşak Kent Tarihi müzesi turu sonrasında Atatürk ve Etnografya müzesini göreceğiz. Buradaki gezilerimizi tamamladıktan sonra muhteşem şarapları üreten Yanık Ülke Şarap Evini ziyaret edip İstanbul’a dönüş yolculuğuna başlıyoruz.