3 Ekim 2021 Pazar

Göbeklitepe, Nemrut Turu 23-24 Ekim 2021

23-24 Ekim Göbeklitepe-Nemrut Turu

Göktürk Ramu ve Ates Şaman Zafer Algül ile
Göbeklitepe, Nemrut, Soğmatar, Harran turu düzenledik.
↘️
1. Gün Nemrut ve Soğmatar
Genler Topluluğu’da denen Komagene Uygarlığının bize mirası “Nemrut” ziyaret edildi. Burada Ateş Şaman tarafından şamanik çalışma da yapıldı ve konaklama için ALAHAN OTEL ve EL-RUHA OTEL'e doğru yola çıkıldı.
↘️
2.Gün Göbeklitepe ve Harran
Sabah kahvaltımızın ardından Urfa Müzesi ile turumuz başladı. Dünya’nın tarihini değiştiren Göbeklitepe'yi Göktürk Ramu‘nun anlatımıyla ve görüşleriyle ziyaret ettik. Göbeklitepe'deki dilek ağacında Ateş Şaman tarafından şamanik çalışma yapıldı.
Öğlen yemeğini yedikten sonra Sin’in oğlu Samaş‘ın izlerinin bulunduğu Soğmatar Köyünü rehberimiz Halit Aygat ve Göktürk Ramu‘dan dinledik. Burada da Ateş Şaman ile enerji çalışması yaptık. Sin Tapınağı ve kümbet evleriyle ünlü Harran ziyareti yaptıktan sonra da dönüş için havaalanına doğru yola çıktık.